Konformation nästa!

Hej alla underbara människor!

Det  är bara några timmar sen vi kom hem från konfimandernas 23.e äventyr. Nu återstår det 24.e och sista äventyret, konfimationen!

Det blev ett toppen läger som vanligt! Vi har gjort allt från att kasta marchmallows och ägg till att förbereda konfirmationen, en härlig blandning alltså! Det var andra gången för konfirmanderna och många av ledarna på Åhusgården. Det känns alltid speciellt att komma tillbaka till ett ställe som har betytt så mkt. Om jag tänker tillbaka på Bosarpsgården och på mitt sommar läger förra sommaren så skulle det kännas nästan magiskt att komma tillbaka dit!
 
Under helgen så började vi ledare och konfirmander att jobba på redovisningen som ska hållas i domkyrkan på konfirmationen. Temat blev tv och även i år blev det en väldigt fyndig och en alldeles superbra ide´!  Det kan kännas lite tråkigt att er konfirmand tid snart är över, men jag tycker ni ska se det som början på ngt nytt! Att bli konfirmerad är något speciellt och att det är med de 24.a äventyren gör saken bara bättre!(: Till hösten är som är konfirmander välkomna som ledare och jag kan säga redan nu att jag ser potential hos många av er att bli ledare! Det är superkul och själv skulle det kännas helt tomt utan allt med de 24.a äventyren! Jag skulle inte kunna tänka mig mitt liv idag utan att vara konfirmerad hos de 24.a äventyren och att vara ledare här.  Både att få konfirmera sig här och att vara ledare är båda enormt bra chanser som jag tycker att alla sak ta!

Ha det fortsatt underbart så ses vi inte denna tisdagen utan nästa igen!
 
Kram, Axelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0