God Jul önskar vi alla!

Ho ho ho.

Jag är hungrig och sockret har lagt sig för länge sedan! Alva-palva äär här igen och detta blir förmodligen sista inlägget före jul så redan nu... God Jul!
Välkommen hem!
Idag träffades ledare och mentorer hemma hos Fredrik för "kl-11-kaffe-fika-mys". Han och Stella hade bakat en BANANKAKA och annars fanns det hur mycket kakor, kaffe, julmust som helst. Allting hemma hos Fredrik är lixom sorterat och prydligt, till exempel är alla hans CD skivor sorterade efter bokstav, det är helt sjuukt otroligt!
Fredrik har såklart också en hel hylla md coola KISS och Ozzy figurer, som vi absolut inte fick röra :p Av annat som fanns hemma hos Fredrik var två av "foortööljerna" på övervåningen, för de knarrade sjukt kul :D
Vi frossade i kakor och utanför snöade det - harmoniskt. Det var jätte mysigt hela tiden. Är mycket glad att jag pallrade mig dit ända från HBG!

Tiden gick fort.
Sedan hängde jag på Fredrik och Andreas och några andra till stationen, de skulle köpa en julgran med kottar.
japp japp! Det har varit roligt, mysigt, intressant och mysigt denna terminen. Riktigt kulkulfinfint och man har lixom utvecklats och blivigt ledare!
(jag är så ***** hungrig så jag måste gå och käka)
God Jul säger jag! God Jul och Got nytt år!
Tack för den underbara tiden och låt oss fortsätta nästa år och till våren och sommaren!
God Jul önskar gänget! ( Maria snackar i tele XD )
God Jul igen <3 XD
bloggare: Alva Esping-tomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0