En rolig konfirmationsträff och minnen från en bra sommar.

Nu är jag hemma från en väldigt nyttig och lärorik konfirmationsträff!
Idag gick vi runt med börsor i stan och samlade in pengar till Lutherhjälpen. Trots att man träffade på en del sura människor var det många som bidrog med en slant och visade intresse. Kul! Vi fick ihop mellan 2-3 tusen om jag inte minns fel.
Efter en timmas gående på stan var vi tillbaka i St:Mikael där Sara, Rebecca P, Ludvig & Oliver höll i en riktigt bra andakt! Så tack för en trevlig dag!

Igårkväll satt jag och tittade på gamla bilder från förra sommarens läger! Det väckte en massa minnen som gav mig en sådan lyckokick! Tänkte visa en fin bild som jag verkligen gillar ute på bryggan i Bosarp, och en från en av de sjukt mysiga andakterna! Enjoy =)
Ha ett jättebra Påsklov om vi inte hörs innan! /  Ellen

Kommentarer
Postat av: Rebecca P

Det där sommarlägret var något extra, som bara sommarläger kan vara :). Längtar till nästa!

2009-03-31 @ 20:18:51
Postat av: Ellen

Det var det verkligen!!

2009-03-31 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0