Döden är början på något nytt

Go kväll.

Det var nu längesedan jag gick på pause senast och det straffades jag för, när jag väl satt och kurade nere i kryptan igen, jag har ju saknat det här. Jag måste ta vara på pauserna, det är stunder livet som alltid är fina.

Vår Fredrik talade om livet.

Sedan gick vi för att fundera ännu en gång. Och eftermiddagens ämne var DÖDEN. Vi var ganska få men det var väldigt mysigt. Och alla vågade vi dela med oss av personliga tankar. Och man var inte rädd för att tala för vi är så öppna och lyssnar på varandra noggrant, vifftade man med tassen så möttes man alltid av en snäll varm blick. Det var finfint. Tack allihopa, verkligen tack!

Nu är det bara en funderar gång kvar före julen, och det känns lite sorgligt :3

Jag tackar också för senaste ledarutbildningen!

Nu ska jag gå och ha FREDAGSMYS med familjen och leva i nuet, och alla ni andra får också ha en finfin fredag och en trevlig helg!

<3

Kram

/Alva Esping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0