CASH IS KING and tha Liberiet

Fredrik är sjuk :(
Hola !

Idag stod det i min kalender TJÄNSTGÖRING LIBERIET CAFE KONFA 15.00
Det var kul :D!
Jag brädde mackor och skrev meny och Frej var arbets-kungen. Vi sarverade mackor, varm choklad, godis, kaffe, te m.m. Varma chokladen var super. Det var riktigt skoj att jobba, och vi fick varsin t-shirt idag också!
Dagens Mässas tema var CASH IS KING (eller pengar äger) vi funderade över fattigdom, lycka, makt m.m. Man kan inte köpa lyckan. Vi lyssnade på bra musik och sjöng och bad.
Mässorna blir verkligen bara mysigare och mysigare.
Det var inte så mycket folk i Liberiet och det var rätt skönt. Jag diskade några koppar och skedar :)
Musiken i Liberiet var riktigt fin.
Sen DAM-sugade vi och fixade med borden och stolarna.
Tack alla som kom, jobbade, var glada och käkade !
Härligt jobbat!
Vi hörs
Novisen: Alva Esping YO!
Fredrik krya på dig :0!!

Kommentarer
Postat av: Anton Malaner

De var kul att ha mässa har aldrig haft det innan.

Kan mycket väl tänka mig ha det igen. Jag tycket all gjorde riktigt bra i från aig både i cafet och dem som jobbade i mässan. Det var även cool musik inne på liberiet

Tråkigt dock att Fredrick är sjuk

2009-10-19 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0