Duktig söndags-mässa och ledarmys

Hallå, tjenare! Er Alva Esping här igen
Japp det är fin fint

och jag har precis halsat en god HUSTLER och är glad och mår brau.
Hoppas ni alla också mår fin fint,okej,bra :)!
(annars drick en hustler, lev och sjuung)
(kostar 6 kr på netto)

Mässa kl. 11 i DOMKYRKAN
Jag var tvungen att åka tåg från Helsingborg i morse. Så jag fick gå upp en timme tidigare men det gjorde ingenting. Det är bara skönt att sitta och slummra på tåget med musik i örona. Utomhus dugg-regnade det, men det var också skönt (svalt lixom, hösten är bäst)

Under MÄSSAN läste några av våra kära mentorer up lite texter och en kör sjöng jätte bra, och det var sjuukt duktigt. Vi tackade gud för allt gott i livet. Och sjöng Halleluja.

Mys Mys Mys

Sen gick vi alla ledare till vårt kära St Mikael place. Jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde där, mest att jag bara lixom njöt hela tiden, hade det bra.
Först så fick vi lite käk, mackor, bananer. Sen funderade vi och gjorde lite ball övningar/lekar. Vi hade frågestund, där vi alla fick fråga vad vi ville om kristendom, livet, döden, Gud, Jesus m.m. till "experterna" (Fredrik, Rickard, Andreas, Sara och glad klok tjej, kommer inte ihåg vad nu hon heter, jag är sämst på namn, förlåt mig :S
Vi kom fram till så mycket, till och med vad som är livets mening tror jag nästan mig bestämt. 8D

Sen hade vi andakt och lyssnade på "40" med U2

26 dagar tills Kent släpper skiva nu
Jag väntar :)

Ha det fridfullt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0