Tisdags träff - vem/vad är gud?

Hallå - alva ESPING här
Eftermiddagens träff var bäst :D
Temat var vad/vem är gud, vi hann med mycket, fundera över BJÖRK-låt (som skrämde livet ur stackars konfirmanerna, och mig också XD och väckte liv i skogsmullar), filmklipp! Bruce den allsmäktige är det typ roligaste som finns (:
Vi målade, byggde mänskliga torn m.m. och tidning var på besök
Jag var tröttare idag än vad jag brukar, men efter käkande av maränger och saft och kaka blev jag lite piggare :)
men blev sömnig sen igen
Andakten var fin fin, vi lyssnade på "This Time" med The Verve som är mega bra !!! :'D
mega braaau
Tack alla ledare, konfirmander och Fredrik och Rickard och Gud .:.
Här är länken till vår youtube kanal, där finns en massa lurt och kul och intressant, och också all mega bra musik
Rickard har nu också någon slags videokameramobilpryl så det finns gått om klipp att checka in :'D
http://www.youtube.com/ungilund
och så måste jag bara berätta även om inte du läsare bryr dej.. :D
Om en månad släpper KENT nytt album
och det är fett ***** underbart <3
och jag är glad pga det :')
På fredag och söndag synas vi ledare igen (:
sov gått
Esping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0