Funderargrupp owaao!

Jabba!
Jag är helt uppfylld, glad och lugn för tillfället - mår helt underbart utom almänt trött och mer zombie aktig än vanligt och deg i huvudet. Men yes yes yes - så är man på fredags eftermiddagarna..!
Pauserna i domkyrkan är alltid en höjdpunkt. Det är skönt att få något annat än matte eller första världskriget, spansk gramatik eller konsumentlagar att ha i huvet. Skönt att få be tillsammans lite och låta tankarna gå över egentligen helt ologiska saker. ^^ <3
Efter dagens paus gick vi lite folk tillsammans till vår kära källare för att fundera. Fint att fåt träffa Olof gammle tecknar kompis :)
Det fick verkligen igång huvet på mig. Vi talade om sanning, vi lyssnade på en sjukt häftig låt som omfattade så otroligt mycket att det kunde man bara fundera över och prata om hur länge som hälst. Sanning...
Vi talade om vägen vi alltid vandrar, vägen mot ett mål. Vi talade om att sanningen inte alltid måste vara vetenskap eller sådant som går att bevisa, att sanningen fanns där - där ingen hade varit och rotat runt och sagt att det skulle vara på ett speciellt sätt. Mellan raderna...
Ja och en massa. Fredrik och "präst polarna" snackade på om alla dessa wow grejer, och jaag bara lyssna haha XD
Klart en grej!
Woow :P
Nästa gång är 2 oktober, wiie
På söndag kommer jag inte på mässa :( men söndag efter det ska jag "tjänstgöra" - fett då får jag träffa konfirmandrar igen :D
Nu ska jag ha helg... dricka en red bull så jag vaknar upp lite
Synes! KRAAMAR till alla som vill ha! Och ha en bäst helg!
Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0