En sista tisdagsträff

Hey, Heeey allihopa!
Idag var vi jätte många, allihopa, både Ozzy och Duffy och en massa ledare samlade nere i vår källare. Efter en säkert awesome helg med konfa-läger, så var vi glada att träffa varandra igen! Under passet jobbade och slipade vi inför konfirmandernas redovisning. Vi gick till Domkyrkan och provade vita långa kåpor. Vi spelade upp våra delar från redovisningen för varandra, nu är det bara lite fiinslip som behövs, så blir det as-bra!
Ja, Ja det är verkligen snart dags, för konfirmation. Det som vi lixom har gått o väntat på. Nu tar allt snart slut, men på ett sätt börjar det ju om på nytt. Det har snart gått ett år sen jag själv konfirmade mig, och för mig var tiden som konfirmand mycket speciell och häftig, men även tiden efter... Min konfirmand tid finns lixom inom mig, den har stannat kvar. Det ska bli kul att få uppleva det igen och minnas tillbaka!
Det är speciellt!
Vi trängde ihop oss med stolar i en slags ring sedan. Vi var alla samlade för en andakt. Vi lyssnade på en U2-låt, och det var mycket fint. Vi bad och Fredrik välsignade oss...
Snart är det dags, wööw!
Vi ses på tisdag!
<3
/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0