Ledare-kröning och nytt år 2010!

oh. hej på er alla igen!
nu är vi i gååång!
idag "stod vi på knä" framför altaret i domkyrkan och håkan "dubbade" oss till nu riktiga ledare. alltså alla novischer är nu ledare, riktiga ledare, på riktigt! det är stort.
jag är ledare... woow. antar att det är dax att verkligen göra stordåd och skärpa sig, visa vad man går för. för det är vårt jobb att fixa så det ska bli en mega bra vår!
jag har inte träffat konfirmanderna ännu, men ska jobba på kommande tisdagen. då ska vi fundera över bön.
vi käkade mackor, saft och planerade ihop det för oss. det var lite hysteriskt, jag ahr hela armen full klottrad av diverse roliga datum. vi trängde ihop oss fett ordentligt i andakts rummet, själv blev jag fett inklämd i ett hörn. - det var mysigt! vi lyssnade till låten "Darkness" med Mike Tramp, den är otroligt bra!
Hej jag heter Alva, jag älskar att käka ris!
jag bloggar ;)
nu fixar vi detta alla ledare och mentorer!
god fortsätting och... guds friid vare med er :)<3
/ledare: Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0