Våren börjar märkas av i staden!

Nu lyser solen upp hela halva Domkyrkan om efermiddagarna, och folk samlas där på bänkarna för att käka falafel, små prata och njuta av vår solen. Snön smälter sakta men säkert undan, det blir så fullt, för nu ligger det grus över allt. Det är fortfarande kallt, så där så att man kan halka på frysta vattenpölar... Men alla har vi mer eller mindre längtat efter våren, antar jag! (fast själv saknar jag snön)
Hej allihopa!
Det var länge sen vi hördes av nu, det har varit sportlov och för mig en massa pluggande... men det har lugnat ner sig nu så jag tänker jobba nästa tisdag. Igår var det fredag och PAUSE och funderargrupp. Jag var där och det var mysigt. Vi snackade mycket om bibeln och det satte verkligen i gång en massa tankar och funderande, DET BEHÖVDE JAG HAH. Bibeln är allt och lite till, :D Vi käkade godis, godis godis, röda bilar, röda bilar!
Och idag är det lördag och det är så skönt, även om det var lov förra veckan så har jag inte njutit av en helg så här mycket på länge o så på måndag är det studie dag. CHILL!
Jepp, så god god helg allihopa.
många som är sist skall bli först, och många som är först bli sist! :p
bloggare: Alva Esping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0